Медіакомпанія Discovery Communications купить Scripps Networks за 14,6 млрд доларів
Після об'єднання компанії отримають 20% американської аудиторії платного телебачення
Американська медіакомпанія Discovery Communications купить телемовлення Scripps Networks Interactive за 14,6 млрд доларів. Про це сказано в прес-релізі Discovery.
Так, остаточна сума контракту включає 14,6 млрд доларів чистої транзакції та 2,7 млрд доларів боргу компанії. Після закриття угоди акціонери Discovery матимуть частку у 80% в об'єднаній компанії, а представники Scripps - 20%.
Виконавчий директор медіакомпанії Discovery Девід Заслав зазначив, що в результаті операції повинна з'явитися "більш пластична і більш динамічна медіакомпанія", яка буде "повністю монетизована і оптимізована через наші об'єднані мережі, продукти і сервіси".
"Угода з Discovery відкриває неоціненні можливості для зростання брендів Scripps по всьому світу і на нових каналах", - у свою чергу зазначив президент і виконавчий директор Scripps Кеннет Лав.
Зазначено, що після об'єднання компанії отримають 20% американської аудиторії платного телебачення. Синергетичний ефект від злиття оцінюється в заяві Scripps Networks приблизно в 350 млн доларів.
Відзначимо, що компанія Scripps Networks Interactive включає в себе такі бренди, як Food Network, DIY Network, Cooking Channel, Travel Channel і Great American Country. Підрозділи холдингу працюють у декількох містах США, а також в Бразилії, Великобританії, Італії, Австралії та Сінгапурі.
Нагадаємо, у вересні минулого року корпорація мільярдера Джона Мелоуна Liberty Media Corporation офіційно оголосила про згоду придбати компанію Formula One Group (FOG), що володіє бізнесом автогонок "Формула-1".