ua en ru

МАУ може позбутися трьох літаків Ан-148

Найбільша українська авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) може позбутися трьох літаків Ан-148, два з яких будуть передані госавікомпаніі "Україна", яка обслуговує перших осіб держави, ще один - у користування розробнику - держпідприємству "Антонов".

Найбільша українська авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) може позбутися трьох літаків Ан-148, два з яких будуть передані госавікомпаніі "Україна", яка обслуговує перших осіб держави, ще один - у користування розробнику - держпідприємству "Антонов". Про це пише "Комерсант-Україна".

Три незалежних джерела розповіли, що в уряді вирішили передати два літаки Ан-148 з кодом UR-NTC і UR-NTD державної авіакомпанії "Україна". А літак з кодом UR-NTA буде відданий в користування його розробнику і виробнику ДП "Антонов" "для демонстраційних цілей".

"Це питання стояло на порядку денному засідання Кабміну 26 червня. Мені невідомо, чи було прийнято це рішення, проте я не думаю, що хто-небудь міг бути проти", - зазначило джерело, близьке до Кабміну.

На сайті уряду відповідний нормативний документ поки не опублікований. "Принципово це питання вже вирішене, і літаки в цьому році будуть передані" Україна", - підтвердило високопоставлене джерело видання в ДП "Антонов".

У прес-службах ДП "Антонов" і авіакомпанії МАУ в п'ятницю не змогли прокоментувати це питання. Проте джерела видання в обох компаніях знають про ініціативу Кабміну.

МАУ почали літати на регіональних Ан-148 в кінці 2011 р., до цього суду експлуатував "АероСвіт". МАУ беруть ці літаки в мокрий лізинг - екіпаж і борттехнік надають "Авіалінії Антонова" (авіакомпанія підконтрольна ДП "Антонов").

У МАУ і "Антонова" виникали розбіжності в ході спільної експлуатації Ан-148, нагадує експерт Центру політичного і економічного аналізу Вадим Слободянюк. Так, в авіакомпанії не завжди були задоволені роботою літаків - нова і Несерійна техніка, як правило, вимагає більшого часу на обслуговування через так звані "дитячі хвороби". У свою чергу "Антонов" довго не міг домогтися своєчасної виплати лізингових платежів. У квітні цього року Господарський суд Києва задовольнив позов про стягнення з МАУ.

Джерело видання, знайоме з ситуацією в МАУ, каже, що в авіакомпанії і самі були не проти припинити експлуатацію Ан-148. Правда, перевізник все ще продає квитки на рейси з Ан-148. "У планах компанії літати на цих літаках до кінця літа, оскільки зараз високий сезон", - додає співрозмовник.