КСУ 15 січня оприлюднить рішення у справі про право законодавчої ініціативи щодо внесення змін до закону про держбюджет.
Конституційний суд України 15 січня оприлюднить прийняте 13 січня ц.р. рішення у справі за конституційним поданням 54 народних депутатів України щодо офіційного тлумачення положень абзацу 13 п.1 ч.1 ст.20 закону України "Про Кабінет міністрів України", ч.2 ст.52, ч.3 ст.53, ч.2 ст.54 Бюджетного кодексу України в аспекті положень ч.1 ст.93, ч.2 ст.96, п.6 ст.116 Конституції України (справа про право законодавчої ініціативи щодо внесення змін до закону про Державний бюджет України), повідомляє прес-служба КСУ.
Автори подання зазначають, що підставою для звернення є практична необхідність у роз'ясненні та офіційній інтерпретації вказаних положень закону України "Про Кабінет міністрів України" і Бюджетного кодексу України щодо визначення кола суб'єктів, яким належить право подавати до Верховної Ради України проекти законів про внесення змін до закону про Державний бюджет України, оскільки на розгляд позачергової сесії Верховної Ради України 31 липня 2008 р. було подано три такі законопроекти – Кабінетом міністрів України, Президентом України, народним депутатом від Партії регіонів Олександром Пеклушенком.
У зв'язку з цим народні депутати просять дати роз"яснення з таких питань:
– чи можна розуміти зазначені положення закону і кодексу так, що єдиним суб'єктом права законодавчої ініціативи щодо внесення змін до закону про Державний бюджет України є Кабінет міністрів України;
– чи може Президент України та/або народний депутат подавати до ВР законопроект про внесення змін до закону про Державний бюджет України.
Автори клопотання, посилаючись на положення п.6,10 ст.116 Конституції України, ст.52, 53, 54 Кодексу, абзацу 13 п.1 ч.1 ст.20 закону, вважають, що Кабінет міністрів України є єдиним суб'єктом права законодавчої ініціативи щодо внесення змін до закону про Державний бюджет України.