ua en ru

Крюківський ВБЗ і "Дніпровагонмаш" заявили про скорочення виробничих планів

Найбільші вагонобудівні підприємства - Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) і "Дніпровагонмаш" - вчора заявили про різке скорочення виробничих планів. Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) в цьому році виробить майже в два рази менше вагонів, ніж у минулому році - всього 6 тис. вагонів.

Найбільші вагонобудівні підприємства - Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) і "Дніпровагонмаш" - вчора заявили про різке скорочення виробничих планів. Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) в цьому році виробить майже в два рази менше вагонів, ніж у минулому році - всього 6 тис. вагонів. Про це заявив вчора голова правління підприємства Євген Хворост, пише "Комерсант-Україна".

Ще навесні компанія планувала випустити 8 тис. У "Дніпровагонмаші" розповіли, що також переглянули обсяги виробництва - випуск скоротиться на 40-50% порівняно з минулим роком, а не на 20%, як прогнозувалося навесні.

Відразу кілька великих клієнтів нещодавно скоротили закупівлі вагонів, розповів директор з економіки, фінансів та перспективного розвитку КВБЗ Ігор Манаєнков.

"Вони пояснюють це перенасиченням ринку, хоча ще кілька місяців тому говорили про великі обсяги закупівель",- зазначає він.

З тієї ж причини один з клієнтів "Дніпровагонмашу" замість задекларованих 1 тис. вагонів взяв лише 400, говорить комерційний директор - керуючий компанією "Дніпровагонмаш" Андрій Дем'янов, не називаючи ім'я клієнта.

Перешкоджають збуту вагонів російські чиновники. "Наші клієнти, російські лізингові компанії, зараз бояться вкладати кошти в українські вагони, враховуючи ризики, пов'язані з простоєм українських товарів на російській митниці",- каже Дем'янов.

Щоб впоратися з кризою, "Дніпровагонмаш" вирішив створити два транспортні підприємства - "Машбудинвест" в Україні, якому буде передано 500 нових зерновозів, і "Метал-Транс" в РФ (500 піввагонів і мінераловозів).

"Крім того, ми шукаємо клієнтів серед компаній в Україні - у нас вже є кілька орендарів. Також ми їх будемо використовувати для аграрного підрозділу групи " ТАС",- додав Дем'янов.

За його словами, завдяки цим компаніям "Дніпровагонмаш" зможе завантажити виробництво на третину.

В РФ в I півріччі 48% вагонів заводи продали афілійованим з ними лізингових і операторським компаніям, каже Михайло Бурмістров. Наприклад, 80% вироблених НПК "Уралвагонзавод" купила "УВЗ Логістик", яку завод контролює на 50%. Все 1,2 тис. вагонів Тихвинського вагонобудівного заводу одержала лізингова Rail1520, яка разом із заводом входить в Об'єднану вагонну компанію.