ua en ru

Криза в Україні в 2014 р. загрожує зниженням прибутку глобальної авіагалузі на 1 млрд дол. - до 18,7 млрд дол, - IATA

Українська криза зробить негативний вплив на прибуток глобальної авіагалузі в 2014 р.

Українська криза зробить негативний вплив на прибуток глобальної авіагалузі в 2014 р. Про це повідомила Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA), знизила власний прогноз по прибутку авіагалузі на 2014 р. на 1 млрд дол. - до 18,7 млрд дол. проти прогнозованих раніше 19,7 млрд дол. В якості основних причин для перегляду прогнозу - зростаючі ціни на нафту, що пояснюється нинішньою напруженістю міжнародно-політичної ситуації, в тому числі і навколо України.

Тим не менш, як зазначає організація, додаткові 3 млрд дол. витрат на паливо будуть істотно скомпенсовані за рахунок попиту, який залишається сильним для галузі в цілому і підвищується для сектора вантажних перевезень. Загальна виручка галузі очікується на рівні 745 млрд дол., що на 2 млрд дол. більше, ніж попередня оцінка виручки на 2014 р.

Серед регіонів, на думку організації, найсильніші показники у 2014 р. продемонструють авіакомпанії Північної Америки. Їх очікуваний прибуток складе 8,6 млрд дол, що стане найбільшим внеском у прибуток індустрії в цілому. Нова оцінка прибутку на 300 млн долл. більша ніж попередня.

Європейські авіакомпанії, як очікується, досягнуть сукупного прибутку на рівні 3,1 млрд дол., що на 100 млн дол. нижче попередньої оцінки, але більш ніж удвічі перевищує прибуток за підсумками 2013 р. (1,2 млрд дол.). Тихоокеанські авіалінії в 2014 р., згідно з прогнозами, відзвітують про прибуток у розмірі долл.3,7 млрд, що вище показника 2013 р. і обумовлено більш позитивними прогнозами по сектору вантажних перевезень. Близькосхідні авіалінії в 2014 р. можуть повідомити про прибуток у розмірі 2,2 млрд дол., що на 200 млн дол. нижче раніше прогнозованої суми, але вище показника за 2013 р. (1,6 млрд дол.). Їх колеги в Латинській Америці і Африці за підсумками 2014 р. повідомлять про прибуток в 1 млрд дол. і 100 млн дол. відповідно.