Чистий прибуток Kraft Foods (другого після Nestle SA світового виробника продуктів харчування) за підсумками III кварталу 2010 р. склав 760 млн дол., знизившись на 8% в порівнянні з показником аналогічного періоду минулого року. В III кварталі 2009 р. він склав 826 млн дол. Виручка компанії за результатами III кварталу 2010 р. збільшилася на 26% і склала 11,86 млрд дол. проти 9,39 млрд дол. в III кварталі 2009 р. Операційний прибуток Kraft Foods за звітний період склав 1,5 млрд дол., збільшившись на 13,4% в порівнянні в порівнянні з аналогічним показником минулого року (1,3 млрд дол.), передає РБК.
Зростання виручки в компанії пов'язують з успішною операцією по злиттю з британської Cadbury.
Американська компанія - другий у світі виробник упакованих харчових продуктів, з річним обсягом продажів понад 34 млрд дол. Компанія виробляє і реалізує свою продукцію в 155 країнах. Найбільш відомими брендами компанії є сир Kraft, вершковий сир Philadelphia, кава Jacobs і Maxwell House, печиво і крекери Nabisco, шоколад Milka.
У січні нинішнього року Kraft Foods домовилася про злиття з британською Cadbury. Сума операції склала 19,4 млрд дол.