ua en ru

Контакт-центр "Київоблгазу" обробив близько 900 тис. звернень споживачів

Контакт-центр "Київоблгазу" обробив близько 900 тис. звернень споживачів Контакт-центр "Київоблгазу" обробив близько 900 тис. звернень споживачів

Найпопулярніша послуга - передача показань лічильника з 1 по 5 число

За минулий рік споживачі природного газу Київської області отримали близько 900 тисяч інформаційно-консультаційних послуг від Контакт-центру "Київоблгазу". Про це повідомляє прес-служба компанії.

Раніше найбільш популярними серед споживачів були консультації в телефонному режимі. Але все більшу популярність отримують звернення через Особистий кабінет, адже цей сервіс доступний цілодобово і в ньому зручно переглядати історію листування з фахівцями Контакт-центру, заявили в прес-службі.

"Буквально за пару років "Київоблгаз" зробив прорив у розвитку клієнтського сервісу, - розповідає голова правління "Київоблгазу" Дмитро Дронов. - Ми створили для клієнтів Контакт-центр, Особистий кабінет, запропонували споживачам 5 зручних способів передачі показань лічильника, систему голосового меню IVR для цілодобового оперативного обслуговування. Нещодавно ми відкрили для споживачів перший в області сучасний Центр обслуговування клієнтів, де вони можуть в одному місці отримати широкий спектр послуг. Ми робимо все, щоб наші споживачі переконалися, що їх обслуговує сучасна європейська газова компанія".

За даними компанії, найпопулярніша послуга серед споживачів - передача показань лічильника з 1 по 5 число - для того, щоб рахунок за газ відповідав фактичному споживанню. Зручним і популярним способом передачі показань є Особистий кабінет. Також передавати показання лічильника можна за допомогою смс і цілодобового голосового меню IVR.

Всього протягом року споживачі "Київоблгазу" за допомогою сервісів компанії передали більше 1 мільйона показань лічильника.