Контакт-центр "Дніпрогаза" опрацював понад 147 тис. звернень споживачів
У 2015 році оператори Контакт-центру ПАТ "Дніпрогаз" отримали та опрацювали понад 147 тисяч звернень від споживачів природного газу м. Дніпропетровська та Дніпропетровського району. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Зазначається, що найбільша кількість дзвінків, а саме понад 60% від загальної кількості, стосується передачі показань приладів обліку газу.
Фахівці контакт-центру консультують щодо тарифів на газ, пояснюють порядок відновлення подачі газу після відключення від системи газопостачання, дають інформацію щодо стану особового рахунку та способів оплати за надані послуги. Споживачі пільгових категорій мають можливість отримати інформацію про порядок надання пільг та субсидій.
"Ми постійно працюємо над тим, щоб позбавити наших клієнтів необхідності зайвий раз відвідувати газову службу, - пояснює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Ілларіон Єськов. - Відповіді на найбільш розповсюджені питання споживачі газу можуть отримати через Особистий кабінет на сайті 104.ua або поспілкувавшись із операторами Контакт-центру".
Зателефонувавши на "гарячу лінію" ПАТ "Дніпрогаз" за номером (056) 78-78-104, споживачі мають можливість поставити питання щодо обліку газу, повірки лічильників, передати показання побутових лічильників.
Надавати показання приладів обліку можна також через електронну адресу contact@dpgor.104.ua або за допомогою SMS-повідомлення на номер 097-0-104-104. У тексті листа або SMS необхідно вказати ПІБ власника квартири/домоволодіння, адресу, особовий рахунок та показники лічильника газу.