ua en ru

Контакт-центр "Дніпрогазу" обробив понад 30 тис. звернень споживачів

Впродовж квітня 2016 року оператори Контакт-центу ПАТ "Дніпрогаз" опрацювали 30,7 тис. дзвінків від споживачів природного газу м. Дніпропетровська та Дніпропетровського району. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.

За даними прес-служби, майже третина звернень стосується передачі показань приладів обліку газу. Найшвидше та найзручніше показання газового лічильника можна передавати за допомогою смс-повідомлення.

За минулий місяць за допомогою сервісів компанії показання лічильників передали 15,6 тисяч споживачів "Дніпрогазу". З них понад 2,5 тисячі клієнтів скористалися сервісом передачі показань за допомогою смс-повідомлення.

"Новий сервіс передачі показань лічильників газу було запроваджено 1 квітня 2016 року з метою підвищення якості обслуговування споживачів компанії. Ця послуга дозволяє суттєво зекономити час клієнтів та робить процес передачі обсягів спожитого газу максимально простим", - розповідає Голова правління ПАТ "Дніпрогаз" Світлана Пікінер.

У компанії зазначають, що споживачі мають фіксувати фактичні дані приладу обліку газу станом на 1-е число місяця, наступного за розрахунковим. Прийом показань здійснюється з 1 по 5 число включно. Зняття показань приладів обліку проводиться споживачем самостійно. Окрім цього, фахівці ПАТ "Дніпрогаз" проводять контрольне зняття показань лічильників не рідше, ніж раз у півроку.