Кількість звернень в аварійну службу "Житомиргазу" зменшилася на 5%

НовиниЕнергетика    06.03.2017 - 17:25
Кількість звернень в аварійну службу "Житомиргазу" зменшилася на 5%
Кількість звернень в аварійну службу "Житомиргазу" зменшилася на 5%

На номер "104" від жителів Житомирської області надійшло 11,7 тис. заявок

В 2016 році кількість звернень на екстрений номер "104" від жителів Житомирської області зменшилася на 5%, що свідчить про ефективність роботи фахівців експлуатаційних служб ПАТ "Житомиргаз", які періодично проводять планово-технічне обслуговування в будинках споживачів регіону, пише прес-служба компанії.

Загалом, протягом минулого року на екстрений номер "104" від жителів Житомирської області надійшло 11,7 тис. заявок. За статистикою звернень, найчастіше проблеми у споживачів виникають через порушення елементарних правил безпеки при використанні газових приладів, втручання сторонніх осіб в роботу системи газопостачання або несправність димових та вентиляційних каналів.

Крім того, кількість дзвінків в аварійну газову службу збільшується з настанням холодів. Споживачі максимально використовують газові колонки та котли, часто намагаються зберегти тепло в будинку повністю герметизируючи вікна, включаючи газову плиту для обігріву – а це свідоме порушення елементарних правил безпеки, найчастіше стає причинами отруєнь чадним газом.

"Коли ви телефонуєте на номер "104", відразу включається запис дзвінка. Диспетчер, який відповідає на дзвінок, спочатку аналізує рівень небезпеки, а потім інструктує споживача, як діяти в ситуації. Це дозволяє запобігти виникненню серйозної загрози ще до того, як аварійна служба приїде на місце виклику", – говорить начальник аварійно-диспетчерської служби Олег Мирончук.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся