ua en ru

Колесніков: Вартість будівництва 1 км метро в Україні за аналогом у Дубаї буде вдвічі дешевше - до 50 млн дол

Після Євро-2012 буде розпочато роботу з будівництва наземного метро в Україні на основі кращого досвіду світу. Вартість будівництва кілометра метро в Україні за аналогом у м. Дубай коштуватиме вдвічі дешевше за нинішнє - приблизно в 50 млн дол. Про це заявив віце-прем'єр, міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
"Сьогоднішній візит носить ознайомчий характер, - про терміни ми спілкуватимемося з виробниками обладнання, рухомого складу, а також шукатимемо можливості довгострокових кредитних ресурсів - на десять та більше років. Крім того, необхідно виконати ТЕО та провести необхідні тендери, зокрема, на оновлення рухомого складу", - сказав Борис Колесніков. Він зазначив, що вже неодноразово бував у Дубаї та їздив там у метро. "Я задоволений якістю, яку тут пропонують. Задоволені мають бути в першу чергу пасажири, які щодня ним користуються", - підкреслив Борис Колесніков.
Віце-прем'єр-міністр України зауважив, що за різними оцінками ця робота може зайняти від одного року до десяти. "Підготовка до Євро засвідчила, що Україна здатна швидко та якісно виконувати будь-які роботи", - сказав він, додавши, що приблизно за рік має бути прийнято рішення, де та яким чином будуватиметься наземне метро в Україні.
За словами Бориса Колеснікова, "всі українські міста вже давно чекають на таке транспортне сполучення, як в Дубаї". "Ми вивчимо можливості та потреби українських міст у наземному метро: воно будуватиметься там, де не потрібно лізти під землю та вирішувати додаткові проблеми", - сказав він, зауваживши, що краще побудувати менше, проте відповідно до світових критеріїв якості, аніж "класти асфальт на чорнозем".
Зазначимо, семінар, де українcькі урядовці отримували досвід з питань проектування, будівництва та управління і розвитку метрополітену відбувся сьогодні, 20 жовтня 2011 року, у м. Дубай (Об'єднані Арабські Емірати).
У рамках візиту до Дубай українська делегація провела переговори з шейхом Ахмедом бін Саідом Аль Мактумом, членом правлячої родини Дубаю, президентом авіаційної служби Дубаю, директором Дубайського аеропорту та авіаліній "Емірейтс".
В Адміністрації доріг та транспорту м. Дубай відбулась зустріч з головою ради правління та виконавчим директором Адміністрації доріг та транспорту
Матаром Аль Тайєром та керівниками підрозділів, що займалися проектуванням та реалізацією проекту будівництва метрополітену в м. Дубай.
Сторони обговорювали процес будівництва метро, технології, вартість проекту, зокрема, експлуатаційні витрати. "Наприклад, по енергетиці метро в Дубай як мінімум удвічі дешевше. Мінус - вартість будівництва метро, перевага - низькі експлуатаційні витрати", - повідомив Борис Колесніков. За його словами, окрім будівництва наземного метро в Україні потрібно також оновити рухомий склад. "Його потрібно замінювати на більш комфортабельний для пасажирів", - сказав він.