Клієнти "Івано-Франківськгаз" вдвічі збільшили використання дистанційних сервісів компанії

Клієнти "Івано-Франківськгаз" вдвічі збільшили використання дистанційних сервісів компанії
Фото: газ (УНІАН)

Цілодобовий зв'язок із газовою компанією забезпечує послуга інтерактивного меню IVR

У 2017 році оператори контакт-центру ПАТ "Івано-Франківськгаз" прийняли та опрацювали понад 535 тис. звернень, більша частина з яких - SMS-повідомлення та консультації по телефону. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Фахівці ПАТ "Івано-Франківськгаз" запровадили для клієнтів кілька способів комунікації з газовою компанією, які економлять час та дозволяють отримати дистанційне обслуговування без відвідування офісів.  Найпопулярнішим сервісом, на який припадає майже 66% звернень, залишаються дзвінки до контакт-центру. В період з 1 по 5 число місяця оператор центру приймає до  1500 дзвінків за день. Споживач має можливість щодня по телефону з 8:00 до 20:00 години отримати консультації від фахівців стосовно стану свого особового рахунку, передати показання лічильника чи отримати роз’яснення по квитанції.

Цілодобовий зв'язок із газовою компанією забезпечує послуга інтерактивного меню IVR. Клієнт вводить за допомогою тонального набору запропоновані варіанти, та отримує записи голосових повідомлень на найбільш поширені запитання. За рік популярність цієї послуги зросла на 60%.

"Особливо зручним є запровадження дистанційних сервісів для мешканців районів та сіл. Адже відпадає потреба добиратися до центрів обслуговування клієнтів, щоб отримати необхідну інформацію. Тому з кожним роком популярності набуває Особистий кабінет.  Сьогодні його переваги оцінили майже 90 тис. прикарпатців", – розповідає начальник управління клієнтського сервісу "Івано-Франківськгазу" Еллеонора Близнюк.

В Особистому кабінеті клієнти газових компаній можуть подати показники лічильника, переглянути історію розрахунків та заплатити за газ. Окрім того, в режимі онлайн можна надіслати запитання, залишити відгук чи записатися на прийом до керівників газової компанії. Всі звернення направляються до контакт-центру, який обробляє інформацію.

Ще одним доступним онлайн-способом передачі показань лічильника чи отримання інформації щодо балансу поточного рахунку є СМС-повідомленням на короткий номер 7104.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся