Клієнти "Хмельницькгазу" звернулись до контакт-центру понад 100 тисяч разів
Клієнти "Хмельницькгазу" звернулись до контакт-центру понад 100 тисяч разів. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Контакт-центр ПАТ "Хмельницьгаз" запрацював з листопада 2015 року задля налагодження зворотнього зв'язку зі споживачами та підвищення рівня клієнтського сервісу.
За неповних 4 місяці операторами прийнято та надано фахові відповіді на понад 100 тисяч дзвінків подолян-споживачів блакитного палива. На сьогодні клієнтів компанії обслуговують 11 операторів контакт-центру.
За номерами контакт-центру (0382) 742 104, (0382) 686 504, 0 800 50 43 14 можна щоденно, без вихідних, з 8-00 до 20-00 год, повідомити фактичні показання лічильників, дізнатися стан свого особового рахунку, ціни на газ, залишити заявку оператору на виклик майстра або контролера, проконсультуватися з питань нарахування пільг та субсидій тощо. Крім того, отримати відповіді та надати показання лічильника можна, надіславши листа на електронну адресу контакт-центру contact@km.104.ua або через "Особистий кабінет".
Крім того, є ще один сучасний інформаційний зворотній канал зв'язку з компанією - "Особистий кабінет", зареєструвавшись у якому можна за допомогою інтернету задати запитання та отримати відповіді, вносити показання лічильника, розраховуватися за газ, роздруковувати рахунок або, в разі потреби, бланк Заяви-приєднання.
Наразі вже 12 тисяч жителів є активними користувачами "Особистих кабінетів", близько 2 тисяч з них - уже отримали відповіді на свої запитання, які поставили через новий сервіс.