ua en ru

Київський метрополітен перейшов на зимовий режим роботи та зменшив інтервал руху потягів

Київський метрополітен перейшов на зимовий режим роботи та зменшив інтервал руху потягів, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації (КМДА).
Згідно з дорученням КМДА, комунальним підприємством "Київський метрополітен" розроблено план заходів з підготовки структурних підрозділів до роботи в осінньо-зимовий період 2010-2011 рр. Серед них: введення з жовтня 2010 р. зимових графіків руху поїздів (зменшення інтервалу руху потягів), проведення комісійного огляду рухомого складу, проведення огляду та ремонту колій на відкритих ділянках метрополітену, проведення підготовки та ремонту автомобільного, монорейкового транспорту, снігоочисної техніки, коригування оперативних планів снігоборотьби, в яких передбачено порядок, терміни, послідовність і засоби очистки від снігу колій, стрілочних переводів та прилеглих до станцій територій, проведення перевірки систем опалення, гарячого і холодного водопостачання, ревізії вентиляційних систем, теплових завіс, калориферів, систем обігріву сходових маршів, теплових вузлів, бойлерних, пожежних водопроводів, вхідних дверей тощо.
Також КП "Київський метрополітен" планує відкоригувати роботу освітлення, опалення, ескалаторів, вентиляції, устаткування і обладнання на зимовий період, провести перевірку готовності аварійно-відновлювальних формувань до роботи в зимовому режимі, провести огляд та ремонт зовнішніх інженерних мереж та ін.
З метою встановлення дієвого контролю за ходом виконання запланованих заходів на підприємстві було створено оперативний штаб під головуванням першого заступника начальника метрополітену.
За інформацією КП "Київський метрополітен", станом на 12 жовтня проведено комісійний огляд 647 вагонів рухомого складу метрополітену (89%), виконано підйомний ремонт 2,07 км паркових колій електродепо "Оболонь" та електродепо "Дарниця", виконано середній ремонт 0,8 км першої та другої колій перегонів ст. "Дніпро" - ст. "Гідропарк" наземної ділянки Святошинсько-Броварської лінії метрополітену.
Крім того, виконано заміну 1 тис. 952 дефектних шпал паркових колій електродепо "Оболонь", "Дарниця" та наземної ділянки Святошинсько-Броварської лінії метрополітену, виконано заміну 297 дефектних перевідних брусів. Проведено поточний ремонт 75 стрілочних електроприводів (100%). Виконано капітальний ремонт мережі освітлення метромосту Святошинсько-Броварської лінії.