ua en ru

Кожен шостий клієнт "Миколаївгазу" користується сервісом "Особистий кабінет"

Кожен шостий клієнт "Миколаївгазу" користується сервісом "Особистий кабінет" Фото: газ (kmu.gov.ua)

На основі аналізу пропозицій користувачів за останній рік в кабінеті з'явилися нові сервіси

На початок 2018 року в "Особистому кабінеті" ПАТ "Миколаївгаз" було зареєстровано понад 58 тис. споживачів газу Миколаївської області. З початку року до нього приєдналися ще близько 2 тис. клієнтів. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Найбільш активними користувачами онлайн-сервісу є жителі обласного центру. Ним користуються 37,5 тис. миколаївців. Друге місце займають жителі Первомайського району - понад 5,7 тис. Вознесеньці - треті за кількістю зареєстрованих в "Особистому кабінеті" споживачів газу - їх трохи більше 4 тисяч. Так, кожен шостий клієнт ПАТ "Миколаївгаз" оцінив зручність цього сервісу.

"У сучасному світі інтерактивність переважає над традиційними способами комунікацій, і ми намагаємося рухатися в ногу з часом. Робимо все, щоб стати ближче до наших клієнтів і спростити їм процеси взаємодії з газовою компанією. Саме з цією метою і було створено "Особистий кабінет", - розповідає голова правління ПАТ "Миколаївгаз" Павло Попов.

На основі аналізу пропозицій користувачів за останній рік в кабінеті з'явилися можливості зворотного телефонного зв'язку з оператором газової компанії з допомогою кнопки "Передзвоніть мені", оплати онлайн без комісії через нові платіжні сервіси, перегляду обсягу свого споживання газу не тільки в кубометрах, але і в енергоединицах та інше.

Також в "Особистому кабінеті" доступна функція - повідомлення. Якщо в законодавстві або роботі ПАТ "Миколаївгаз" відбуваються певні зміни, що впливають на споживача, при вході в кабінет на екрані з'являється відповідне інформаційне оголошення. Якщо споживач довгий час не відвідував кабінет і пропустив важливу інформацію, він може переглянути історію в розділі "Оповіщення".

Нагадаємо, що споживачі газу можуть зайти в "Особистий кабінет" не тільки з комп'ютера, але і через смартфон за допомогою мобільного додатку. Крім цього, для клієнтів компанії працюють і інші дистанційні сервіси, такі, як Гаряча лінія і смс-сервіс передачі і звірення показань лічильника 7104.