Кожна третя родина Харківщини використовує Особистий кабінет ПАТ "Харківгаз"
В 2017 році клієнти компанії отримали додаткові можливості в онлайн-сервісах
Протягом 2017 року понад 40 тис. споживачів газу Харківської області приєднались до вирішення газових питань через Особистий кабінет на сайті 104.ua. Наразі, розвинутою газовою інтернет-платформою користується кожна третя родина Харківщини. Про це повідомляє прес-служба компанії.
В 2017 році клієнти ПАТ "Харківгаз" отримали додаткові можливості в онлайн-сервісах. Крім існуючих функцій Особистого кабінету передачі показань лічильників, перегляду стану розрахунків за газ, завантаження рахунків та здійснення платежів – з`явилась можливість зворотного телефонного зв’язку з оператором газової компанії. А нові платіжні системи, які долучаються до прийому платежів через Особистий кабінет, створюють можливості для безкомісійних розрахунків за газ.
"В Харківській області Особистим кабінетом користується кожен третій клієнт ПАТ "Харківгаз". Це понад 145 тис. споживачів газу. Нам важлива думка наших клієнтів, які мають Особисті кабінети та які лише планують зареєструватися, щодо подальшого розвитку сервісів, роботи служб компанії, якості послуг тому проводимо онлайн-опитування", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.
Щоб врахувати побажання та зауваження кожного споживача до роботи газової компанії, ПАТ "Харківгаз" проводить спеціальне онлайн-опитування.
Висловити думку про роботу сервісів та служб компанії, надати пропозиції по якості обслуговування може кожен мешканець області за допомогою електронної анкети в Особистих кабінетах. Анкета розташована в правій частині кабінету споживача.