Каплін був одним з клієнтів політтехнолога Шувалова і Марії Столярової, - журналіст

НовиниПолітика    09.09.2016 - 11:42
Фото: Сергій Іванов
Фото: Сергій Іванов
Дроздик звернеться до МОЗ з вимогою провести психіатричну експертизу Капліна

Одним з клієнтів політтехнолога Ігоря Шувалова і російської журналістки Марії Столярової, що працювала на "Інтері", був народний депутат від "Блоку Петра Порошенка", лідер "Партії простих людей" Сергій Каплін. Про це пише у своєму блозі журналіст Сергій Іванов.

У жовтні 2015 року Каплін і ряд інших політиків, яких згадували в листуванні Столярової, взяли участь в організації акції під Кабінетом міністрів. За даними журналіста, "ця акція стала плодом співпраці АП і Льовочкіна".

Як зазначає автор, тепер отримані документальні підтвердження зв'язку Капліна і людей Льовочкіна. За його даними, у розкручуванні цієї акції брали участь Каплін з командою і піар-службою "Партії простих людей", Шувалов, Назім Бедіров, директор "НІС", що робить новини і політичні ток-шоу для "Інтера", Максим Денк, заступник директора "НІС", Столярова. Також в групі був Леонід Муравйов, видворений з України російський партнер Столярової.

Журналіст пише, що Каплін замовляв піар-ролики у Бедірова за посередництва Шувалова. Бедіров доручав цю роботу Столяровій і Денку, Столярова залучала Муравйова, а потім Столярова в співпраці з Денком виготовила відео.

5 березня 2015 року Столярова надіслала Шувалову пропозицію з приводу того, "як інтегрувати Капліна в ефір "Інтера". У серпні 2015 року вона отримала від Денка документ, в якому зафіксовані побажання по піар-кампанії, пише блогер.

Того ж дня, зазначає журналіст, Столярова додає в документ свої ремарки і відправляє їх Денку, Бедірову, а також москвичеві Івану Іваннікову, що займається комп'ютерною графікою.

6 вересня 2015 року вона доручає Муравйову придумати слогани і репліки. Група спільно працює над змістом роликів. Потім Столяровій надсилають готове відео. Виготовила його та ж людина, що і "Народному контролю" Добродомова, що ховається під ніком "Oleg sky", повідомив Іванов.

"Ще декілька днів версії роликів проходять затвердження. У списку тих, що затверджують - Столярова і Денк. Телеглядачі навіть і не підозрюють, що красиві відео з правильними словами виготовлені силами працевлаштованих на телеканалі Фірташа-Льовочкіна піарників, які вважають українців "дрібними людиськами", а Україну - "мерзенною країною", - резюмує Іванов.

Читайте в розділі

Україна залишиться одним з фундаментальних пріоритетів НАТО, - Клімкін

Кабмін затвердив законопроект про зміни в закон України про працю

Найбільші радіостанції виконують норму українських пісень у 25%, - Кириленко

On Top