Кабінет міністрів України затвердив положення про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень. Про це йдеться у постанові Кабміну від 5 січня 2011 р. № 5.
Створення, функціонування та вдосконалення порядку ведення Єдиної бази даних забезпечується за рахунок видатків, передбачених у державному бюджеті для утримання Державної судової адміністрації (ДСА). Держателем Єдиної бази даних є ДСА, яка забезпечує її ведення, контролює здійснення заходів, пов'язаних із захистом інформації, що в ній міститься, укладає договори, відповідно до яких фінансуються витрати, пов'язані з веденням Єдиної бази даних.
Адміністратором Єдиної бази даних є визначена ДСА відповідно до законодавства юридична особа, яка здійснює заходи щодо технічного і програмно-технологічного забезпечення функціонування Єдиної бази даних, надання доступу до інформації, що в ній міститься, забезпечує зберігання та захист такої інформації, систематизацію електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень, створення та забезпечення функціонування інформаційно-пошукової системи доступу до зазначених адрес і номерів, виконує інші функції, передбачені цим Положенням.
Адміністраторові забороняється виключати з Єдиної бази даних інформацію про суб'єктів владних повноважень, що не втратила актуальність, або вносити до неї зміни.
Право доступу та користування інформацією про суб'єктів владних повноважень, що міститься у Єдиній базі даних, мають усі заінтересовані особи. Доступ до зазначеної інформації здійснюється безоплатно через веб-сторінку, адреса якої розміщується на офіційному веб-сайті ДСА.