Кабінет міністрів України затвердив структуру секретаріату Кабінету міністрів України.
Кабінет міністрів України затвердив структуру секретаріату Кабінету міністрів України
Кабінет міністрів України затвердив структуру секретаріату Кабінету міністрів України. Про це йдеться у постанові уряду № 157 від 27 травня 2014 р. , повідомила прес-служба Кабміну.
Відповідно до документа, прем'єр-міністр України, перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України, міністр Кабінету міністрів України можуть мати радників на громадських засадах.
Також в межах граничної чисельності працівників секретаріату Кабінету міністрів України вводиться посада урядового уповноваженого з питань етнонаціонально політики.
Згідно з постановою, секретаріат Кабінету міністрів України має таку структуру:
- керівництво секретаріату Кабінету міністрів України;- апарат прем'єр-міністра України;
- служба першого віце-прем'єр-міністра України;
- служби віце-прем'єр-міністрів України;
- служба віце-прем'єр-міністра України - міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
- служба міністра Кабінету міністрів України;
- урядовий уповноважений з питань антикорупційної політики;
- апарат урядового уповноваженого з питань антикорупційної політики;
- урядовий уповноважений з питань етнонаціональної політики;
- апарат урядового уповноваженого з питань етнонаціональної політики;
- департамент правового забезпечення та юридичної експертизи;
- департамент економічного розвитку та регуляторної політики;
- департамент фінансової політики;
- департамент розвитку реального сектору економіки;
- департамент з питань діяльності правоохоронних органів та органів юстиції;
- департамент гуманітарної політики;
- департамент моніторингу ефективності управління державним сектором економіки;
- департамент інформації та комунікацій з громадськістю;
- департамент кадрового забезпечення;
- департамент регіональної політики та адміністративної реформи;
- департамент з питань Автономної Республіки Крим та м. Севастополя;
- департамент міжнародного співробітництва;
- урядовий офіс з питань європейської інтеграції;
- департамент документообігу та контролю;
- господарсько-фінансовий департамент;
- управління безпеки життєдіяльності та охорони навколишнього природного середовища;
- управління протоколу;
- управління соціальної політики;
- управління роботи із зверненнями громадян;
- управління розвитку агропромислового комплексу;
- управління з питань оборони;
- управління взаємодії з Верховною Радою України;
- режимно-секретне управління;
- управління організації засідань Кабінету міністрів України, урядових комітетів та з питань дотримання регламенту;
- управління розвитку інформаційного суспільства та інформаційної безпеки;
- управління моніторингу корупціогенних чинників.