ua en ru

Інвесторам: Wargaming початку агресивне просування

Один з найбільш популярних на сьогоднішній день розробників, творець таких легендарних ММО-проектів як World of Tanks\Warplanes\Battleships, придбав розробника движка з робочою назвою BigWorld Technology, студію BigWorld.

Цей движок використовується у всіх проектах Варгейминга і багатьох невідомих світу корейських ММО. Таке придбання обійшлося Варгеймингу в сорок п'ять мільйонів американських доларів. Таку покупку Віктор Кислий, який обіймає посаду глави білоруської відділення, пояснив способом захистити технології проектів і відповідне їм майбутнє. Ні для кого не секрет, що на сьогоднішній день продукти Варгейминга володіють найвищою популярністю на всьому ринку багатокористувацьких ігор, пише «Біржовий лідер» у розділі «онлайн ігри».

При цьому угода не тільки дасть гарантію того, що технологічні моделі не потраплять в руки конкурентів, але і подальша можливість співпраці двох компаній збільшить ефективність розробок і подальшої підтримки існуючих проектів.

Движок BigWorld використовується студією Варгейминг вже більше чотирьох років, і за цей період він жодного разу не розчарував розробників настільки великих сьогодні проектів. Кислий зізнався в існуванні переваги даної технології навіть перед такими відомими движками як CryEngine і Unreal Engine, які використовуються сьогодні всіма провідними виробниками у сфері ігрової індустрії.

Одного разу можливість використання даної технології вже була продана студії 38 Studios, яка розробляла на його основі продовження відомої серії Kingdoms of Amalur, але з-за свого банкрутства так і не змогла представити гравцям все пишність цієї технології. На сьогоднішній день цим займається Варгейминг і не тільки використовує дану технологію, але і розвиває її. Подальше співробітництво з BigWorld як раз-таки розраховане на розвиток в цій перспективі.

Нагадаємо, що центральними оновленнями World of Tanks повинна стати фізика танків і рендеринг, що переведе якість графіки на надсучасний рівень. В офіційних темах, де розробники відповідають на питання гравців, було поставлено питання про те, скільки може проіснувати проект World of Tanks. Розробники спочатку планували на п'ятиріччя, але до 2012 року їхні плани розраховані на найближче десятиліття, аж до 2020 року. Проте, скільки б не проіснував такий проект, його вихід на світову кіберспортивну арену обіцяє колосальні прибутки для розробників у ці найближчі десять років.