ru ua

Інтерес українських користувачів Інтернету до новин за рік зріс в 4 рази, - Яндекс

Українські користувачі пошукової системи Яндекс станом на літо 2014 р. в 4 рази частіше стали шукати новини в Інтернеті порівняно з осені 2013 р.

Українські користувачі пошукової системи Яндекс станом на літо 2014 р. в 4 рази частіше стали шукати новини в Інтернеті порівняно з осені 2013 р. Про це йдеться в дослідженні Яндекс.

"Зміна політичної ситуації в Україні в 2013-2014 рр. також відбилася на запити користувачів, насамперед про поточні події чи сайтах з новинною інформацією. Наприклад, частка запитів зі словами "новини" або "новости" до літа 2014 зросла майже в чотири рази в порівнянні з осінню 2013 р.", - йдеться в повідомленні.

Також згідно з дослідженням, в рази збільшилася кількість навігаційних запитів з назвами сайтів популярних новинних видань.

"Разом з цим люди не переставали цікавитися іншою інформацією, і список найпопулярніших в пошуку тем практично не змінився", - повідомляє Яндекс.

Теми запитів можна об'єднати в чотири великі групи, пов'язані з різними сферами життя - роботою, освітою, дозвіллям, пошуком товарів і послуг. Приблизно половина всіх запитів українських користувачів - це запити про дозвілля: розваги, соціальні мережи, різні хобі, культурні заходи.