ua en ru

У "Харківміськгаз" щомісяця надходить 40% показань лічильників споживачів

У "Харківміськгаз" щомісяця надходить 40% показань лічильників споживачів У "Харківміськгаз" щомісяця надходить 40% показань лічильників споживачів

У ПАТ "Харківміськгаз" щомісяця надходить тільки 40% показань лічильників від загальної кількості побутових споживачів з лічильниками, хоча газорозподільна компанія створила декілька додаткових можливостей, крім телефонного зв'язку для передачі показань лічильників кожен місяць з 1 по 5 число, зазначає прес-служба компанії.

Згідно з даними прес-служби, якщо ПАТ "Харківміськгаз" вчасно не отримує фактичні показання лічильника газу від споживача, то у відповідності з методикою, затвердженою Кодексом газорозподільних систем, обсяг споживання природного газу по об'єкту споживача за розрахунковий період визначається на рівні планового місячного обсягу споживання на відповідний період.

Компанія знову звертається до споживачів з проханням передавати кожен місяць фактичні свідчення свого лічильника газу в період з 1 по 5 число.

"Споживачі м. Харкова в будь-який час без з'єднання з оператором і відвідування газорозподільного підприємства можуть отримати інформацію про стан свого особового рахунку, зателефонувавши до Контакт-центру ПАТ "Харківміськгаз" за номером 766-51-04 і вибравши цифру "3", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківміськгаз" Рита Чорнобай.