Держпідприємництва України підтвердило необґрунтованість підвищення тарифів на зовнішню рекламу. Про це повідомляє прес-служба відомства.
Зазначені зміни передбачені проектом розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.05.2012 № 838".
Так, Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міськради розроблений проект, який розміщений 3 вересня 2013 р. на офіційному сайті КМДА.
Як вбачається з аналізу регуляторного впливу, проект розроблений, зокрема, з метою збільшення доходів місцевого бюджету та комунальних підприємств, яким пропонується підняти базові тарифи на розміщення рекламних засобів (наприклад, для щита, що стоїть окремо - з 35 грн в місяць до 46 грн, конструкції на даху будинку (будівлі), споруді - з 120 грн до 144 грн).
Однак слід звернути увагу, що супровідні документи до проекту не містять економічних обґрунтувань щодо збільшення таких базових тарифів.
Разом з тим, 24 вересня поточного року Асоціація зовнішньої реклами звернулася в Службу з проханням провести громадські слухання при Держпідприємництва у зв'язку з тим, що прийняття проекту матиме великий вплив на ринок зовнішньої реклами, а тому такі громадські слухання є вкрай необхідними.
Враховуючи вищенаведене, проведено громадські слухання за участю представників бізнесу, громадської ради при КМДА, Антимонопольного комітету України, на якому обговорено та підтверджена необґрунтованість підвищення таких тарифів.