ua en ru

Google відновив рекламний онлайновий сервіс DoubleClick після відключення

Рекламний онлайновий сервіс Google DoubleClick відновив свою роботу після відключення, передає Reuters.

Раніше з ранку середи на сайтах, що використовують дану рекламну систему, сталися збої, в результаті яких реклама перестала завантажуватися. Зокрема, це торкнулося сайтів Wall Street Journal, Forbes і ВВС.

"Наша команда швидко виправила програмну помилку, сервіс знову став працювати, таким чином наші партнери можуть знову монетизувати свій контент", - прокоментував ситуацію агентству прес-секретар Google.

Відключення реклами торкнулося сайтів в усьому світі, причому незалежно від форматів. Проблема зачепила трансляцію відеоресурсів і мобільні версії сайтів.

Видавець газети USA Today так прокоментував відключення показу реклами: "Насолоджуйтесь відсутністю реклами на usatoday.com прямо зараз, цю можливість вам надав Google!".

DoubleClick була заснована у 1996 році, вона об'єднує рекламні агентства, маркетологів і видавців сайтів. Google придбала DoubleClick у 2007 році.

Нагадаємо, Євросоюз відклав ухвалення рішення по антимонопольній справі Google.