ua en ru

Google представив смартфон Moto X з можливістю зміни кольору і покриття корпусу

Motorola представила новий смартфон, сподіваючись, що дана користувачам можливість самостійно змінювати його колір і покриття корпусу допоможе гаджету завоювати особливе місце на переповненому ринку і виправдає 12,5 млрд дол, заплачені Google Inc за проблемного виробника мобільних телефонів. 

Motorola представила новий смартфон, сподіваючись, що дана користувачам можливість самостійно змінювати його колір і покриття корпусу допоможе гаджету завоювати особливе місце на переповненому ринку і виправдає 12,5 млрд дол, заплачені Google Inc за проблемного виробника мобільних телефонів. Про це повідомляє Reuters.

Moto X став першою моделлю, створеною фірмою після того, як в 2012 році її купив Google, і черговою спробою прорватися на прибутковий ринок, де домінують Apple Inc і Samsung Electronics.

"Вони не грають в гру "у мене більше, ніж у тебе". Їх підхід якраз той, який потрібен споживачеві. Не сумніваюся, що знайдуться люди, які захочуть змінити телефон під свій смак. Питання в тому, скільки їх", - сказав аналітик Current Analysis Еві Грінгарт.

Фото: Moto X з можливістю зміни кольору і покриття корпусу

Можливість зміни дизайну може залучити людей, які бажають слідувати моді, кажуть аналітики, проте деякі відзначають, що сам смартфон не став технологічним проривом, який можна було очікувати від Google.

"Можна було б очікувати чарівництва, а це не чари. Motorola могла зробити це з тим же успіхом і без Google", - сказав аналітик Recon Analytics Роджер Ентнера, посилаючись на посередні характеристики гаджета.

Moto X почне продаватися в США в кінці серпня або початку вересня за ціною від 199,99 дол для покупців з дворічним контрактом від п'яти найбільших мобільних операторів країни.

Користувач зможе вибрати для себе сім типів покриття, 18 кольорів задньої кришки і два кольори корпусу спереду.

Google намагається оживити Motorola, колись займала другий рядок у списку найбільших виробників мобільних телефонів, а тепер, згідно з даними Strategy Analytics, контролюючу всього два відсотки світового ринку.