ua en ru

Генпідрядником Керченського мосту може стати ФГУП Спецбуду

Компанія Геннадія Тимченко не відмовляється від участі в будівництві моста і може стати субпідрядником проекту.

Компанія Геннадія Тимченко не відмовляється від участі в будівництві моста і може стати субпідрядником проекту.

Генпідрядником 19-кілометрового мосту через Керченську протоку може стати не "Стройтрансгаз" Геннадія Тимченко, а ФГУП при Спецбуді. Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на федерального чиновника, що займається інфраструктуру, і людини, близької до Мінтрансу.

Як повідомило джерело видання, близьке до Volga Group Тимченко, "Стройтрансгаз" може виступити субпідрядником проекту. Як заявили виданню два чиновника, знайомі з ходом переговорів уряду з "Стройтрансгазом", компанію Тимченко не влаштували жорсткі умови угоди, а саме те, що генпідрядник повинен взяти на себе всі ризики, надати банківську гарантію на 30% вартості будівництва, а також не повинен перевищувати граничну ціну будівництва - 228,3 млрд руб.

"Ведомости" відзначають, що генпідряд не цікавить і "Мостотрест" (співвласники - Аркадій Ротенберг і його син Ігор Ротенберг). Такий висновок робиться на підставі звітів аналітиків за підсумками зустрічі з керівництвом компанії.

Як заявив прес-секретар курирує зведення мосту віце-прем'єра Дмитра Козака, остаточного рішення про генпідрядника та участі Спецбуду в проекті поки що немає.

В кінці серпня повідомлялося, що будівництво моста через Керченську протоку може бути проведено без конкурсу, як "закупівля у єдиного постачальника у вигляді держзамовлення". В якості генпідрядника називалася компанія "Стройтрансгаз", а субпідрядників - "Мостотрест" і "УСК "Міст" (25% якого належить "Стройтрансгазу").

Відповідно до федеральної програми розвитку Криму і Севастополя до 2020 року, на Керченський міст закладено 246 млрд руб. з 680 млрд руб., виділених на всю програму. Керченський міст є найдорожчим інфраструктурним підрядом в новітній історії.
За словами глави працює над проектом мосту держкомпанії "Автодор" Сергія Кельбаха, компанія схиляється до будівництва двох - або однорівневого моста без тунелю як найбільш простого в будівництві.

Нагадаємо, раніше Кабінет міністрів України розірвав договір з Росією про спільне будівництво мосту через Керченську протоку.