Frost & Sullivan: Світова галузь залізничного сполучення знаходиться напередодні швидкого зростання

Зростаюча потреба в мобільності народжує попит на послуги вантажних і пасажирських залізничних перевезень по всьому світі. Зокрема, згідно з прогнозами, до 2022 р. залізничні мережі в країнах Африки, Близького Сходу і Латинської Америки подвояться в розмірі. Про це говориться в новому дослідженні компанії Frost & Sullivan.

Згідно з висновками аналітиків Frost & Sullivan, найвищі темпи зростання пропозиції на ринку залізничних перевезень спостерігатимуться в країнах Африки, регіоні, який, - в умовах відносної стабілізації політичної ситуації - стане привабливішим для міжнародних інвесторів. Легке наземне метро і приміське сполучення стануть самим швидкорослими сегментами цього ринку в Північній Америці, тоді як підземне метро стане найбільшим вторинним ринком. До 2020 р. протяжність залізничної інфраструктури Китаю складе 120 тис. км. Що стосується Європи, в період між 2015 і 2022 рр. буде замінено 10 298 локомотивів і 1860 залізничних вагонів.

Глобальні вантажні і пасажиропотоки відновилися після економічного спаду, проте інвестиції в європейський ринок залізничних перевезень все ще обмежені унаслідок тривалої боргової кризи. Як наслідок, уряди європейських країн прагнуть украй економно витрачати кошти на суспільно значущі проекти. Наприклад, програми розвитку швидкісного залізничного сполучення були скасовані в Польщі і Португалії.

Читайте також: Мексика вкладе 316 млрд дол. в розвиток інфраструктури країни в найближчі шість років

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся