ua en ru

Facebook подвоїла прибуток у III кварталі завдяки гаджетам

Facebook домоглася своєї мети: соціальною мережею користуються мільйони власників гаджетів. Ще нещодавно експерти говорили, що залучення користувачів смартфонів і планшетів стане головним болем для соцмережі. Але "головний біль" швидко перетворився на прибуток.

Facebook домоглася своєї мети: соціальною мережею користуються мільйони власників гаджетів. Ще нещодавно експерти говорили, що залучення користувачів смартфонів і планшетів стане головним болем для соцмережі. Але "головний біль" швидко перетворився на прибуток, передає "Росія 24".

Отримавши половину рекламної виручки від власників мобільних пристроїв, Facebook повідомила про двократне збільшення чистого прибутку у III кварталі. Компанія заробила 621 млн дол. на тлі продажів у розмірі 2,02 млрд дол., що на 60% більше, ніж торік. Ці цифри в черговий раз вказують на те, якою високою є рентабельність бізнесу Марка Цукерберга (на фото). Не створюючи реальних товарів, Facebook заробляє набагато більше, ніж конкуренти, які спираються на "фізичну" продукцію. Результати із прибутку і виручки перевершили прогнози аналітиків.

Від рекламодавців соцмережа отримала 1,8 млрд дол., а 49% від цієї суми забезпечила реклама на мобільних пристроях. У попередньому кварталі внесок мобільної реклами у виручку становив 41%. Збільшилася кількість кліків по рекламних банерах, а вартість кожного з них залишалася, за словами представників Facebook, досить високою. Одне із 20 повідомлень у стрічці новин кожного з користувачів Facebook є рекламним.

Однією з переваг Facebook перед іншими гравцями інтернет-сектора залишається концентрація всіх джерел доходів у рамках одного-єдиного порталу. Yahoo! і навіть Google доводиться стежити за величезною кількістю рекламних майданчиків, що належать як їм самим, так і партнерам, і деякі неминуче виявляються збитковими.

Тут можна згадати Twitter, який збирається виходити на IPO і, подібно до Facebook, є єдиним порталом. В очах інвесторів звіт компанії Цукерберга - чергове підтвердження тому, що подібні бізнес-моделі є життєздатними і привабливими.

Незважаючи на те, що реальне зростання кількості акаунтів у Facebook сповільнюється з роками, лише за один квартал з 1,15 млрд число зареєстрованих користувачів збільшилася до 1,19 млрд. Якщо ж говорити про прогнози, то, за оцінками аналітиків, цього року Facebook контролює 5,41% всієї рекламної виручки в мережі проти 4,11% у 2012 р. На тлі повільного зростання числа передплатників такий результат виглядає дуже переконливо.

На продовженій сесії акції компанії злетіли на 16%. Однак потім послідувала прес-конференція, на якій керівництво офіційно підтвердило відтік підліткової аудиторії. Про це повідомив фінансовий директор соціальної мережі Девід Еберсман.

Ця новина спантеличила трейдерів, і котирування акцій спікірували вниз, пішовши в мінус на 5%. Потім ціна відновилася до рівня закриття основної сесії - 49 дол.

Напередодні повідомлялося, що акції Facebook за три місяці зросли в ціні вдвічі. Згідно зі звітом американської фондової біржі, за останні три місяці акції Facebook подорожчали на 100%, що свідчить про зростаючу довіру інвесторів до компанії у секторі мобільної реклами.

Нагадаємо, за останній час капіталізація Facebook виросла більш ніж на 100%.