ua en ru

Facebook, Samsung і Nokia хочуть забезпечити Інтернетом усіх жителів планети

Facebook і ще шість компаній, які працюють в інтернет-просторі, об'єднали зусилля в проекті під назвою Internet.org. Він покликаний забезпечити абсолютно всіх жителів планети доступом до мережі

Facebook і ще шість компаній, які працюють в інтернет-просторі, об'єднали зусилля в проекті під назвою Internet.org. Він покликаний забезпечити абсолютно всіх жителів планети доступом до мережі, повідомляє телеканал "Росія 24".

Крім Facebook, в проекті беруть участь Ericsson, MediaTek, Nokia, Opera, Qualcomm і Samsung. Вони обіцяють працювати в команді, ділитися знаннями і співпрацювати з владою та усіма, від кого може залежати доля галузі.

За даними Facebook, зараз лише 2,7 млрд чоловік, тобто трохи більше третини населення Землі, мають доступ до всесвітньої мережі. Щорічно показник зростає на 9%, але Марку Цукербергу здається, що все відбувається занадто повільно.

Зазначимо, що для Facebook більша кількість людей, що використовують інтернет-сервіси, що означає в результаті більша кількість користувачів в соціальній мережі. Всього в ній зареєстровано більше мільярда чоловік, а кількість відвідувачів, які відкривають сайт щодня, досягає 699 млн. 80% цих людей живе за межами США і Канади. Зрозуміло, свої меркантильні інтереси є і у інших учасників проекту.

Нагадаємо також, що такі гіганти ринку як Google витрачають величезні кошти на просування високошвидкісного інтернету і навіть запускають власні гігабітні мережі на кшталт Fiber. При цьому, Google і Microsoft співпрацюють з владою країн, обіцяючи інвестиції в обмін на допомогу у розгортанні інфраструктури та виділення радіочастот.

За інформацією Facebook, на підтримку мережевих ідей в країнах компанія витратила вже понад 1 млрд дол. Одна з її основних цілей - забезпечення можливості дешевого доступу до мобільного інтернету, чого соціальна мережа намагається домогтися в союзі з місцевими операторами зв'язку. Крім того, пропонується змістити спектр частот, що не підлягають обов'язковому ліцензуванню, захопивши частину спектру, зарезервованого під телебачення.