ua en ru

Facebook змінює рекламну стратегію

Facebook розраховує збільшити дохід за рахунок розміщення рекламних оголошень в сторонніх додатках для мобільних пристроїв, повідомляє телеканал "Росія 24".

Новий сервіс перебуває на стадії тестування. У каліфорнійському відділенні компанії заявили, що розміщення оголошень за межами соціальної мережі повинно сподобатися не тільки Facebook, але і користувачам і стати зручним способом знайти нові цікаві додатки.

Для Facebook запуск такого проекту є своєрідною пробою сил в сфері рекламних мереж, де основну конкуренцію їй складуть гіганти Google і Apple.

Очікується, що подібна стратегія дозволить збільшити прибуток за рахунок зростаючого попиту на оголошення всередині мобільних додатків, число користувачів яких також неухильно повзе вгору.

Варто відзначити, що основний дохід Facebook приносить саме реклама, однак перший сервіс з розміщення рекламних оголошень всередині свого мобільного додатку компанія випустила лише в березні цього року.

Читайте також: Цукерберг розчарований падінням вартості акцій Facebook

Сьогодні найбільша у світі соціальна мережа може претендувати тільки на 2,8% від 2,61 млрд дол. американського ринку реклами всередині мобільних додатків. Це шостий за рахунком результат в річному рейтингу, де перше місце займає Google, яка за попередніми даними займе 55% ринку. На другому і третьому місцях розташувалися Pandora Media і Twitter з передбачуваним результатом в 8,7% і 5% відповідно.