Facebook вибачився за експерименти над користувачами
Компанія Facebook вибачилася за проведення соціальною мережею досліджень психологічного стану користувачів. Про це йдеться у листі, опублікованому головним інженером Facebook Майком Шрепфером в блозі компанії.
У своєму листі Шрепфер пояснив, що будь-які дослідження Facebook призначаються для поліпшення продуктів і послуг, які надає соціальна мережа. Однак керівництво компанії не очікувало, що публікація результатів їх експериментів викличе обурення користувачів.
Мова йде про дослідження, пов'язане з емоційним забарвленням постів, які потрапляють в стрічку. У 2011 р. Facebook маніпулював новинними фідами більш ніж 600 тис. користувачів, щоб з'ясувати, яким чином позитивні і негативні емоції поширюються через соціальні мережі.
За словами Шрепфера, компанія переглянула методику своїх досліджень і поміняла їх структуру. Зокрема, в програму освіти інженерів соцмережі були включені тренінги, присвячені коректним досліджень, а результати поточних експериментів розміщені на спеціальній сторінці.
При цьому Шрепфер підкреслив, що компанія продовжує вірити в дослідження, так як вони допомагають робити Facebook краще.
Нагадаємо, соціальна мережа Facebook збирається використовувати персональні дані користувачів для своєї нової рекламної мережі Atlas.