ua en ru

Дефіцит залізничних вагонів стимулює розвиток галузі вагонобудування і запуск нового виробництва, - експерт

Дефіцит залізничних вагонів стимулює розвиток галузі вагонобудування і запуск нового виробництва, - експерт Фото: Олена Лєбєдєва (www.business.ua)

У 2018 році Аурум Груп планує запуск піввагонів, найбільш затребуваних на ринку сьогодні

Дефіцит рухомого залізничного складу в Україні сьогодні стимулює розвиток галузі вагонобудування і сприяє запуску нових виробництв. Про це засновник Аурум Груп Олена Лєбєдєва заявила в інтерв'ю виданню "Бізнес".

Зокрема, за її словами, в 2018 році група починає виробництво напіввагонів."Аурум Груп в 2018 році планує запуск піввагонів, найбільш затребуваних на ринку сьогодні, так як по залізниці з їх допомогою перевозиться 70% вантажів", — повідомила експерт.

Саме піввагонами, за даними Центру транспортних стратегій, оператори ринку залізничних перевезень транспортують 70% сировинних вантажів, серед яких 52% припадає на гірничо-металургійний комплекс.

Також засновник Аурум Груп поінформувала, що обсяг вантажів, перевезених вагонами підприємств групи протягом 2017 року, складе близько 1 мільйона тонн.

"Нам вдалося протягом року збільшити вагонний парк на 32% до 467 одиниць, що дає нам надію вже в наступному році наростити виручку залізничного сегмента бізнесу до 130 млн грн, а обсяг перевезень до 1,2 мільйона тонн", - зазначила вона.

Серед проблемних питань залізничних перевезень, які суттєво гальмують розвиток даного сегмента, експерт назвала недостатню кількість та незадовільний технічний стан тягового рухомого складу "Укрзалізниці" (УЗ).

"За даними УЗ, на даний момент знос електровозів становить 93,0%, тепловозів – 99,8%, що безпосередньо відбивається на зростанні такого показника як "оборот вагона". Якщо раніше кожен вагон вантажився один раз в 6-7 діб, то зараз цей термін перевищує 9 діб, отже, для навантаження такого ж обсягу вантажу необхідна більша кількість вагонів. Зростання "обороту вагонів" не дозволяє нам та іншим операторам ринку продуктивно використовувати власні напіввагони та серйозно ускладнює процес планування", – зазначила Лєбєдєва.

Як відомо, Aurum Group – провідна українська багатопрофільна промислово-інвестиційна група. Ключовими напрямками діяльності є машинобудування, залізничні вантажні перевезення, промислове насособудування, хімічна промисловість, інвестиції в нерухомість і аграрний сектор. Сьогодні ринки збуту, на які компанія експортує свою продукцію: країни СНД, Близького Сходу, США, Китай та інші. Aurum Group розвивається, інвестує в розвиток власних підприємств і збільшення робочих місць.

Так, щорічно група направляє десятки мільйонів гривень на технічне переоснащення сталеливарних і машинобудівних потужностей підприємств за рахунок сучасного європейського обладнання. Тільки в 2017 році група направила на модернізацію ливарного виробництва понад 15 млн грн. Протягом 2017-2018 років заплановано інвестувати понад 100 млн грн на збільшення кількості рухомого залізничного складу вітчизняного виробництва.

Команда Group Aurum сьогодні налічує 1500 фахівців. Щорічний грошовий оборот групи: понад 1,5 млрд грн, а річний обсяг сплачених податків і зборів перевищує 50 млн грн.

Засновник Group Aurum – Олена Лєбєдєва. На даний момент йде консолідація активів Group Aurum.

Компанії, управління якими здійснює Group Aurum: транспортні перевезення: ТОВ "Аурум Транс", ТОВ "Транс Енерджі"; вагонобудування та ремонт: ВАТ "Верхньодніпровський машинобудівний завод", ТОВ "Агрегатбуд", ТОВ "Інтер Кар Інжиніринг"; промислове насособудування: ПАТ "Свеський насосний завод"; хімічна промисловість: ТОВ "Лізинвест"; ТОВ "Укркомплект плюс".