Data driven marketing for e-commerce

Data driven marketing for e-commerce

2-3 грудня відбудеться дводенний інтенсив про використання іноваційних технологій у сфері аналітики, big data, data science та machine learning для e-commerce бізнесів – Data driven marketing for e-commerce

Серед спікерів інтенсиву – провідні e-commerce-спеціалісти та IT-спеціалісти із Deloitte, METRO Cash&Carry, Netpeak, Promodo, Septa та інших компаній, що поділяться власним досвідом та кейсами використання даних у маркетингу.

Для кого цей інтенсив?

  1. Для власників та ТОП-менеджерів онлайн-бізнесів, котрі мають бажання використовувати інновації для збільшення прибутку.
  2. Для маркетологів, що прагнуть глибше розібратися в data-driven маркетингу.
  3. Для аналітиків та data scientist, що бажають навчитися краще працювати з маркетинговими даними та онлайн-бізнесами.

Що буде на інтенсиві?

  1. Навчання data-driven маркетингу від спеціалістів українських та міжнародних компаній: Deloitte, METRO Cash&Carry, Цитрус, Netpeak, Promodo, Septa та інших.
  2. 2 майстер-класи: з професійної візуалізації даних та з data science алгоритмів для маркетингу. Ви самостійно будете візуалізувати дані та створювати алгоритми. Ніяких специфічних знань із програмування не протібно. Усе необхідне ви вивчите протягом курсу.
  3. Кейси лідерів ринку.

Придбати квитки та ознайомитись із програмою інтенсиву ви можете на сайті –

http://businessinnovations.academy/

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся