Чистий прибуток американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble (P&G) в 2008-2009 фінансовому році, що завершився 30 червня 2009 р., зріс на 11% - до 13,44 млрд дол. проти 12,07 млрд дол. за той же період роком раніше. Такі дані містяться в поширеному сьогодні звіті компанії. При цьому обсяг продажів і операційний прибуток скоротилася на 3% і склали 79,03 млрд дол. і 16,12 млрд дол. відповідно.
За підсумками IV кварталу 2008-2009 фінансового року (квітень-червень 2009 р.) чистий прибуток P&G скоротився на 18%, склавши 2,47 млрд дол. проти 3,02 млрд дол. за аналогічний період минулого року. Обсяг продажів знизився на 11% - до 18,66 млрд дол. (роком раніше - 20,88 млрд дол.), а операційний прибуток - на 4%, склавши 3,57 млрд дол.
Компанія повідомила, що їй вдалося досягти добрих результатів за підсумками кварталу і року, не дивлячись на одні з найскладніших умов за всю історію компанії. У новому звітному фінансовому році P&G планує наростити інвестиції в інноваційні розробки, розширити портфоліо брендів і споживчу базу як на розвинених, так і ринках, що розвиваються.
Основним напрямом діяльності Procter&Gamble є виробництво товарів в п'яти основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби і товари особистої гігієни, товари для догляду за будинком, товари для турботи про здоров'я, товари сімейного користування і засоби для догляду за дитиною, а також корми для тварин. Серед торгових марок компанії - Pampers, Tide, Ariel, Pantene, Always, Pringles, Lenor, ORAL-B, Duracell, Olay, Head&Shoulders, Wella, Gillette, Braun і багато інших. У компанії працюють більше 135 тис. співробітників в 80 країнах.