ru ua

Чистий прибуток "Яндекса" по US GAAP за 3 міс. 2013 виріс на 79% - до 72,2 млн долл

Чистий прибуток інтернет-компанії "Яндекс" за US GAAP за січень-березень 2013 виріс на 79% порівняно з аналогічним періодом 2012 р. і склав 2 млрд 246 млн руб. (72,2 млн дол.). Про це говориться в матеріалах компанії. Скоригований чистий прибуток "Яндекс" за звітний період виросла на 60% - до 76,52 илн дол.

Виручка компанії за звітний період склала 7 млрд 999 млн руб., Збільшившись на 36%. Виручка за вирахуванням винагороди партнерам зросла на 37% - до 6 млрд 694 млн руб. Операційний прибуток склав 2 млрд 453 млн руб., Збільшившись на 57%.
Скоригований показник EBITDA збільшився на 47% - до 3 млрд 504 млн руб. Скоригований EBITDA margin склав 43,8%.

Кількість рекламодавців перевищило 226 тис., що на 26% більше, ніж у I кварталі 2012 р., і на 6% більше, ніж у IV кварталі 2012 р.
"Яндекс" (материнська компанія Yandex NV зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній і четвертим пошуковиком у світі за кількістю оброблених запитів. "Яндекс" з'явився у 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень. 24 травня 2011 звичайні акції "Яндекса" класу A почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. У рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і ряду її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.