ua en ru

Чистий прибуток Procter & Gamble в 2009-2010 фінансовому році знизився на 5% - до 12,74 млрд дол

Чистий прибуток американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble за підсумками 2009-2010 фінансового року, який завершився 30 червня 2010 р., знизилася на 5% - до 12,74 млрд дол. у порівнянні з 13,44 млрд дол., отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це повідомляється в опублікованому сьогодні прес-релізі компанії, передає РБК.
Чистий обсяг продажів Procter & Gamble за вказаний період збільшився на 3% і склав 78,94 млрд дол. проти 76,7 млрд дол., отриманих за аналогічний період роком раніше. Операційний прибуток компанії за 2009-2010 фінансовий рік досяг 16,02 млрд дол. і виявився на 4% вищим за аналогічний показник минулого року, зафіксований на рівні 15,37 млрд дол.
Чистий прибуток Procter & Gamble в IV кварталі 2009-2010 фінансового року знизився на 12% - до 2,19 млрд дол. у порівнянні з 2,47 млрд дол., отриманими компанією за аналогічний період роком раніше. Чистий обсяг продажів компанії за звітний квартал виріс на 5% і склав 18,93 млрд дол. проти 18,08 млрд дол. в квітні-червні 2009 р. Операційний прибуток Procter & Gamble за IV квартал 2009-2010 фінансового року склав 2,95 млрд дол. і виявився на 13% нижчим за аналогічний показник попереднього року, зафіксованого на позначці 3,38 млрд дол.
Основним напрямком діяльності Procter & Gamble є виробництво товарів в п'яти основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби і товари особистої гігієни, товари для догляду за будинком, товари для турботи про здоров'я, товари сімейного користування і засоби для догляду за дитиною, а також корма для тварин. Серед торгових марок компанії - Pampers, Tide, Ariel, Pantene, Always, Mach3, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun і багато інших. У компанії працюють більше 135 тис. співробітників в 80 країнах.