ua en ru

Чистий прибуток Procter&Gamble за підсумками 2011-2012 фінансового року знизився на 9% - до 10,756 млрд дол

Чистий прибуток американського виробника побутової хімії і товарів гігієни Procter&Gamble (P&G) за підсумками 2011-2012 фінансового року, який завершився 30 червня 2012 р., знизився на 9% - до 10,756 млрд дол. в порівнянні з 11,797 млрд дол., отриманими за попередній фінансовий рік. Про це говориться в повідомленні компанії.

Чистий обсяг продажів Procter&Gamble за вказаний період збільшився на 3% і склав 83,680 млрд дол. проти 81,104 млрд дол., отриманих за аналогічний період роком раніше. Операційний прибуток компанії за 2011-2012 фінансовий рік склав 13,292 млрд дол. і опинився на 14% нижче за аналогічний показник 2010-2011 фінансового року, зафіксованого на рівні 15,495 млрд дол.

Чистий прибуток Procter&Gamble в IV кварталі 2011-2012 фінансового року підвищився на 45% - до 3,631 млрд дол. в порівнянні з 2,510 млрд дол., отриманими компанією за аналогічний період роком раніше.

Чистий обсяг продажів компанії за звітну чверть знизився 1% і склав 20,212 млрд дол. проти 20,451 млрд дол. роком раніше. Операційний прибуток Procter&Gamble за IV квартал 2011-2012 фінансового року склав 3,063 млрд дол. і опинився на 4% нижче за аналогічний показник попереднього року, зафіксованого на відмітці 3,179 млрд дол.

Основним напрямом діяльності Procter&Gamble є виробництво товарів в п'яти основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби і товари особистої гігієни, товари для догляду за будинком, товари для здоров'я, товари сімейного користування і засоби для догляду за дитиною, а також корма для тварин. Серед торгових марок компанії - Pampers, Tide, Ariel, Pantene, Always, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head&Shoulders, Wella, Gillette, Braun і багато інших. У компанії працюють більше 135 тис. співробітників у 80 країнах.