ua en ru

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" в І кварталі зменшилася на 46% - до 19 млн дол

Чистий прибуток "Миронівського хлібопродукту" (MHP) у І кварталі 2011 р. в порівнянні з аналогічним періодом 2010 р. зменшився на 46% - до 19 млн дол. Про це говориться в повідомленні компанії, опублікованому на сайті Лондонської фондової біржі.
При цьому загальний дохід компанії виріс на 23% - до 247 млн дол., показник EBIDTA - на 15%, до 57 млн дол.
Згідно з повідомленням компанії, погіршення показника чистого прибутку пов'язане зі зростанням євро щодо долара на безготівковому валютному ринку.
У І кварталі 2011 р., в порівнянні з аналогічним періодом 2010 р., середня ціна продажу курячого м'яса виросла майже на 4% - до 12,83 грн/кг, у відповідності зі світовими тенденціями ринку м'яса. Середня ціна соняшникової олії за цей же час виросла на 54% - до 1,306 тис. дол./тонну.
Обсяг продажів перероблених м'ясних продуктів "МХП" виріс у порівнянні з І кварталом попереднього року на 27% - до 7,9 тис. тонн.
Нагадаємо, в 2010 р. "Миронівський хлібопродукт" збільшив чистий прибуток на 35% - до 215 млн дол.
"Миронівський хлібопродукт" - вертикально-інтегрована компанія, один з найбільших виробників продуктів з домашньої птиці в Україну (в Україні представлена брендами "Наша Ряба", "Легко!").