ua en ru

Чистий прибуток американської Colgate-Palmolive в 2011 р. зріс на 10,3% - до 2,43 млрд дол

Чистий прибуток американської компанії Colgate-Palmolive Co., найбільшого світового виробника зубної пасти і інших засобів особистої гігієни, в 2011 р. (за вирахуванням часткою міноритаріїв) виросла на 10,3% - до 2,43 млрд дол. у порівнянні з 2,2 млрд дол., отриманими за 2010 р. Обсяг продажів Colgate-Palmolive за звітний період збільшився на 7,5% і склав 16,73 млрд дол.. проти 15,56 млрд дол., отриманих у 2010 р. Операційний прибуток компанії в минулому році зріс на 10% і склав 3,84 млрд дол. (роком раніше - 3,49 млрд дол.).

Чистий прибуток американської компанії в IV кварталі 2011 р. (за вирахуванням часткою міноритаріїв) знизилася на 5,4% - до 590 млн дол. у порівнянні з 624 млн дол., отриманими за IV квартал 2010 р. Обсяг продажів Colgate-Palmolive за звітний період збільшився на 4,9% і склав 4,17 млрд дол.. проти 3,98 млрд дол.., отриманих за аналогічний квартал роком раніше. Аналітики прогнозували, що за підсумками кварталу виручка компанії досягне 4,19 млрд дол. Операційний прибуток компанії в IV кварталі 2011 р. зріс на 2% і склав 923 млн дол. (у IV кварталі 2010 р. - 905 млн дол.).

Прибуток на акцію Colgate-Palmolive за підсумками кварталу склав 1,21 дол., тоді як аналітики прогнозували, що показник склав 1,29 дол.

Увага експертів крім фінансових показників компанії була зосереджена також на ціновій стратегії компанії. Як і багато інших корпорації, в 2011 р.Colgate підвищувала ціни на продукцію, щоб компенсувати витрати на придбання дорогого сировини, проте робила це по-своєму. Стратегія Colgate полягала в тому, щоб підвищити ціни в Латинській Америці, де, на думку керівництва компанії, клієнти переживуть такий крок, і одночасно знизити їх у США, де на тлі слабкості економіки багато споживачів вважають за краще тугіше затягувати пояси.

На тлі проблем в американській економіці Colgate зробила ставку на диверсифікацію, розширюючи географію присутності. На даний момент значну частину виручки компанія отримує в Латинській Америці, в той час як частка Північної Америки в структурі виручки компанії складає лише 20%.

Як відзначають експерти, програма диверсифікації повністю виправдала себе, в той же час зараз є причини і для занепокоєння. Зокрема, аналітиків хвилює питання, чи готові жителі країн, що розвиваються до колишніх витрат на тлі поширення європейської боргової кризи і де компанія збирається шукати нові можливості для нарощування прибутку.

Colgate-Palmolive виробляє широкий асортимент продукції, зокрема зубну пасту, засоби особистої гігієни, побутову хімію і товари для тварин.

Нагадаємо, що чистий прибуток американської компанії Colgate-Palmolive Co за I півріччя 2011 р. зріс на 25% - до 1,2 млрд дол. у порівнянні з 960 млн дол. за аналогічний період роком раніше.