У Британії розпочато розслідування щодо пропагандистського каналу РФ

НовиниНадзвичайні події    13.09.2016 - 17:11
Фото: Ofcom почав розслідування щодо російського "RT"
Фото: Ofcom почав розслідування щодо російського "RT"

Британський регулятор ЗМІ зафіксував 15 порушень правил мовлення російським телеканалом "RT"

Британське управління зв'язку (Ofcom) початок розслідування щодо пропагандистського каналу Російської Федерації "RT" за брехню в сюжеті про британської газодобувної компанії. Про це повідомляє "The Times".

Ofcom зафіксував 15 порушень правил "достовірності та неупередженості" мовлення англомовним російським телеканалом.

У сюжеті "RT" йшла мова про компанії "Cuadrilla". За інформацією журналістів телеканалу компанія скидає отруйні відходи в океанічні води біля африканського узбережжя. Однак, видання стверджує, що сюжет є хибним і в ньому немає "ні краплі істини".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що телеканал BBC проводить перестановки в керівництві.

Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top