ua en ru

Біржова ейфорія навколо Twitter після IPO спала

Стартова ейфорія першого дня розміщення акцій Twitter на біржі спала, і на другий день після IPO котирування сервісу мікроблогів впали на 7,2% до 41,65 дол. за цінний папір.

Стартова ейфорія першого дня розміщення акцій Twitter на біржі спала, і на другий день після IPO котирування сервісу мікроблогів впали на 7,2% до 41,65 дол. за цінний папір, повідомляє Bloomberg.

За підсумками першої сесії цінні папери подорожчали до 44,9 дол., при тому що ціна розміщення склала 26 дол. На своєму IPO компанія заробила 2,09 млрд дол.

Нагадаємо, що через кілька хвилин після початку торгів на біржі NASDAQ у четвер акції Twitter злетіли в ціні на 81% - до 45,10 дол.

Цінні папери були виставлені на біржу за ціною 26 дол. за акцію, а перші угоди по них пройшли вже за ціною вдвічі більше. Таким чином, загальна вартість сервісу мікроблогів була оцінена в 14 млрд дол. У ході торгів на деякий час вартість акцій сервісу виявилася навіть вище вартості цінних паперів Facebook, досягши рівня 50,05 дол.

За перший день торгів у Нью-Йорку ринкова капіталізація соцмережі досягла 24 млрд дол. Через день вона знизилася до 19,68 млрд дол.

"Ринку потрібно ще заспокоїтися, - вважає Брайан Вайсер, аналітик Pivotal Research Group LLC, який поставив Twitter рейтинг sell. - Розміщення, безсумнівно, стало успішним, але із часом постане питання оцінки акцій".

Компанія Twitter, згідно з нещодавнім звітом, поки що приносить збитки, але інтерес до неї підігрівається жагою інвесторів вкластися в компанії, які працюють на нових швидкозростаючих ринках, таких як мобільна реклама. Виручка сервісу склала 168,6 млн дол. проти 82,3 млн дол. роком раніше, але за рік чистий збиток компанії виріс із 21,6 млн дол. до 65,6 млн дол.

Twitter залучає 70% виручки якраз з мобільної реклами порівняно із 50% у Facebook. Це дає інвесторам надію на позитивну динаміку прибутку ресурсу.

У 2012 р. прибуток Twitter зріс на 198% - до 317 млн дол., у той час як чисті збитки скоротилися на 38% - майже до 79 млн дол. У своїй нещодавній заяві на IPO соцмережа Twitter повідомила про наявність 232 млн активних користувачів порівняно із 218 млн у червні 2013 р.

Середній дохід компанії з одного користувача у 2013 р. складає 0,64 дол. Для порівняння, аналогічний дохід Facebook - 1,60 дол. На думку аналітиків, саме цей показник відіграє ключову роль.