Б.Колесніков: На створення промо-ролика і логотипу України до Євро-2012 уряд витратив 3,5-4 млн грн

На створення промо-ролика Україна і логотипу Україні до Євро-2012 уряд витратив 3,5-4 млн грн. Про це заявив віце-прем'єр Украиїни Борис Колесніков в ході презентації ролика "Включи Україну" і нового логотипу, передає кореспондент РБК-Україна.
За словами Б.Колеснікова, всього на ці цілі урядом було виділено 8 млн грн. Бюджет на розкрутку даного ролика стане відомий 10-12 листопада після підписання комерційної угоди з телеканалами на трансляцію даного ролика. "У виборі каналів ми керуємося охопленням телеаудиторії. Зазначу, що оскільки турнір європейського масштабу, а не світового, акцент робиться саме на європейських каналах. Поки що в нас немає комерційних угод з такими каналами, як наприклад, СNN. Разом з тим для промоції турніру ми маємо намір підключати і американський і азіатський телеринок", - сказав Б.Колесніков.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся