Авіаперевізник Air Berlin домовився з європейським Air France-KLM про спільні перевезення

Друга за розмірами в Німеччині авіакомпанія Air Berlin знайшла собі нового партнера. За наполяганням її найбільшого акціонера, арабського авіаперевізника Etihad Airways, ним став франко-нідерландський оператор Air France-KLM.

У перспективі мережа авіаліній німецького перевізника буде об'єднана з маршрутами Air France-KLM. Учасником нового партнерства стане і арабський оператор, зазначено у повідомленні Air Berlin. Таким чином, всі три авіакомпанії будуть працювати на ринку авіаперевезень по системі код-шер, пропонуючи клієнтам спільну маршрутну сітку польотів.

В результаті співпраці з Air France-KLM число адрес у Франції, за якими здійснюють польоти лайнери Air Berlin, збільшиться з трьох до дев'яти. Що ж стосується Air France-KLM, то завдяки угоді про співпрацю перевізник розширить обсяг своїх пропозицій по Німеччині, Польщі та Австрії. Крім того, Etihad та Air France мають намір співпрацювати в організації польотів з Європи в Абу-Дабі.

"Співпраця з Air France-KLM є для Air Berlin черговим важливим етапом в справі формування глобальної мережі авіаліній", - зазначив глава Air Berlin Хартмут Медорн. Однак тут виникає дилема стратегічного характеру, адже в березні нинішнього року німецький оператор вступив в альянс Oneworld, очолюваний International Airlines Group (IAG) авікомпанії British Airways і Iberia, які об'єдналися в холдинг. У той же час Air France-KLM є членом авіаційного альянсу-конкурента - Skyteam. 

Etihad ще на минулому тижні відкрито закликала свого німецького партнера, який знаходиться в скрутному фінансовому становищі, до співпраці з французами. Найбільшим акціонером Air Berlin араби стали в січні, коли виділили їй кредит на суму понад 255 млн дол. (198 млн євро). До середини року працююча вже кілька років зі збитками Air Berlin скористалася більшою частиною цієї суми. Хартмут Медорн обіцяє, що в майбутньому році оператор повернеться-таки в зону прибутку. Поряд зі скороченням рейсів і обсягом літакового парку цьому повинен був послужити і вступ до альянсу Oneworld.

З точки ж зору президента Etihad Джеймса Хогана, членство в Oneworld особливого значення не має і ставку треба робити не на великі альянси, а на двосторонню співпрацю.

Etihad ще в липні підтвердила, що веде переговори про співпрацю з Air France-KLM. В першу чергу мова йде про узгодження сітки польотів на далекомагістральних рейсах. Через гори боргів і збиткового європейського бізнесу Air France відчуває в даний час великі проблеми. Ну а для Etihad 2011 став першим, за підсумками якого авіакомпанія отримала прибуток.

Читайте також: Авіакомпанія Etihad збільшить частку в Air Berlin до 30%, заплативши близько 75 млн євро

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся