ua en ru

Авіакомпанії вимагають від Boeing нових двигунів для Boeing 737, щоб скоротити витрати на пальне

Ryanair Holdings Plc та Southwest Airlines Co., дві з числа авіакомпаній, що володіють найбільшою кількістю вузькофюзеляжних літаків Boeing 737, чинять тиск на виробника, щоб добитися випуску нових двигунів. Це необхідно, щоб скоротити витрати на пальне, оскільки випуск нових моделей літаків відкладається на роки. Про це пишуть у Bloomberg.

Вартість пального сягає 40% витрат авіакомпаній, і виробник, який зміг би забезпечити літак з ефективністю використання пального на 12-14% вище, дав би можливість скоротити дублінській Ryanair від 12 до 14% її витрат на 1 пасажира, стверджує Говард Міллер, фінансовий директор компанії. «Це дуже значне число, яке ви не можете ігнорувати,- говорить Міллер.- Ми, очевидно, украй зацікавлені» в розробці нових двигунів.

Boeing та Airbus SAS зважують можливості модернізації своїх моделей літаків, що найбільше продаються, оскільки вони відклали плани створення нових моделей принаймні до 2025 р., заявляючи, що технології ще не готові. Обидві компанії поставили собі за мету до кінця року вирішити, чи запропонувати нові двигуни до середини 2010-х років, щоб тим часом допомогти споживачам скоротити витрати на паливо.

У Boeing, в якій спочатку мали намір замінити 737-у модель до 2015 р., тепер заявляють, що вважають за краще зосередитися на новому літаку, оскільки споживачі не бачать ділових підстав для створення проміжної моделі. Генеральний директор Boeing Джим Макнерні говорить, що споживачі могли б почекати нового літака, якщо це можливо, до початку наступного десятиліття, рубежу, який ця компанія з Чикаго вибрала в нинішньому році.

«Нам ясно зрозуміла необхідність економії»,- каже Майк Ван де Вен, головний операційний директор Southwest.- «Нам байдуже, чи це буде новий літак, чи стара модель, переобладнана новим двигуном. Очевидне одне: чекати змін до 2025 р. - це не вибір».