Аварійні служби "Рівнегазу" в 2015 році відреагували на 11 тисяч заявок
Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Рівнегаз" в 2015 році відреагувала на понад 11 тисяч заявок від споживачів газу Рівненської області.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
За даними компанії, найчастіше проблеми при користуванні природним газом у побуті виникають при самовільному встановленні, заміні газового обладнання, експлуатації абонентами газових приладів в неналежному технічному стані та недотримання вимог безпеки при користуванні газовими приладами.
Відзначається, що за добу аварійно-диспетчерська служба "Рівнегазу" у середньому приймає близько 40 дзвінків. Кількість аварійних заявок значно зростає при похолоданні. За даними аварійно-диспетчерської служби, при зниженні температури кількість дзвінків збільшується в середньому майже на чверть. Це пов'язано з інтенсивним використанням газових приладів, коли позначається їх неналежний технічний стан.
"Ліквідація аварійних ситуацій виконується цілодобово і безкоштовно. Кожна бригада укомплектована всіма необхідними засобами. Більшість викликів - близько 75%, пов'язані з витоком газу. Решта - з механічними ушкодженнями і несправність газових приладів та обладнання", - розповідає головний інженер ПАТ "Рівнегаз" Олександр Ганжа.