Аварійна служба "Сумигазу" виконала понад 16,8 тисячі заявок
За 12 місяців 2015 року аварійно-диспетчерська служба (АДС) ПАТ "Сумигаз" виконала понад 16,8 тисячі заявок від споживачів природного газу м. Суми та Сумської області.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Так, у Сумах, де споживачами газу є більше 100 тисяч сімей, в добу аварійна бригада виїжджає на виклики в середньому 20 разів.
Зазначається, що, за статистикою, основними причинами звернень в службу газу 104 є витікання газу, зношеність та несправність газового обладнання. У 2015 році в домоволодіннях споживачів Сумської області виявлено та ліквідовано 2,6 тис. випадків витоків газу.
"Аварійні ситуації часто створюють споживачі природного газу, які самовільно ремонтують або встановлюють газове обладнання. Втручання в систему газопостачання та несанкціонована заміна газових приладів може стати причиною отруєння чадним газом, вибухів і смертельних наслідків. Тому довіряти ремонт і установку газових приладів потрібно фахівцям", - зазначає начальник управління експлуатації систем газопостачання - в. о. головного інженера ПАТ "Сумигаз" Микола Мурчич.
Для безаварійного та безперебійного забезпечення природним газом споживачів в суспільстві приділяють особливу увагу оптимізації та вдосконалення роботи АДС. За даними прес-служби, оперативності роботи аварійно-диспетчерської служби сприяє оновлений автопарк. Машини укомплектовані сучасними інструментами, приладами та системами GPS-моніторингу у відповідності з Правилами безпеки систем газопостачання України.