ua en ru

Аварійна служба ПАТ "Львівгаз" відреагувала на 23 тисячі звернень споживачів від початку року

Аварійна служба ПАТ "Львівгаз" відреагувала на 23 тисячі звернень споживачів від початку року Фото: газовики (104.ua)

Основною причиною звернень до аварійної служби є витоки газу на внутрішньобудинкових газових мережах

Впродовж 11 місяців бригади аварійно-диспетчерської служби ПАТ "Львівгаз" відпрацювали 22 879 заявок від споживачів області. В середньому за добу на екстрений номер "104" надходить 80 викликів. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Основною причиною звернень до аварійної служби є витоки газу на внутрішньобудинкових газових мережах. Так, впродовж 11 місяців цього року аварійні бригади виявили та ліквідували 14 179 витоків в будинках споживачів Львівської області, з них лише 4 383 у Львові. Найчастіше витоки газу виникають через несправність газового обладнання, його самовільне встановлення та ремонт сторонніми особами.

З настанням холодів споживачі інтенсивніше користуються газовими приладами і, намагаючись зберегти тепло в помешканні, нехтують правилами безпеки.

"Зазвичай споживачі герметизують приміщення, через що зникає приплив свіжого повітря. Відтак, під час роботи газового приладу кисень повністю "вигорає", а в помешканні накопичується небезпечний та отруйний чадний газ. Ми звертаємось до споживачів, дотримуйтесь простих правил безпеки, не ремонтуйте газове обладнання власноруч, не залишайте його без нагляду, перевіряйте наявність тяги в димових та вентиляційних каналах", - зазначає Директор технічний ПАТ "Львівгаз" Павло Сербан.

Реагування на аварійні виклики споживачів Львівської області забезпечує 31 бригада ПАТ "Львівгаз", а це загалом 303 кваліфіковані фахівці, котрі працюють 24 години на добу, 7 днів на тиждень.