ua en ru

Арешт рахунків "СПР-Груп" загрожує зривом термінів будівництва очисних споруд у Борисполі, - директор підприємства

Компанія "СПР-Груп", яка реалізує проект будівництва очисних споруд в м. Бориспіль і с. Баришівка звернулася в Шевченківський суд Києва з вимогою про скасування арешту понад 180 млн грн на рахунках компанії. Про це повідомили представники ТОВ "СПР-Груп".

У ТОВ "СПР-Груп" заявляють, що зазначені кошти були виділені з держбюджету в грудні 2013 року для будівництва очисних споруд у Борисполі і Баришівці під Києвом. Рішення про арешт 180 млн грн на рахунках компанії було прийнято 19 травня суддею за клопотанням слідчого ОВС СУ ГУМВС України в Київській області, погодженого з прокурором відділу прокуратури Київської області.

"Всупереч всім процесуальним нормам, ми дізналися про арешт рахунків, коли намагалися оплатити поставку високовартісного обладнання від закордонних постачальників. По графіку будівництва ми виконали 60% робіт і перебуваємо на стадії встановлення обладнання для майбутніх очисних споруд, - повідомила юрист "СПР-Груп" Валерія Морозова. - Нас не викликали у зал засідання суду, не вручили рішення. У зв'язку з відсутністю фактів заподіяної шкоди (оскільки кошти, виділені з державного бюджету несанкціоновано не переводилися з рахунків "СПР-Груп"), відсутністю цивільного позову, а також підстав для конфіскації майна юридичної особи, суд не мав достатніх доказів для винесення такого визначення. Свої вимоги і правову позицію ми вже виклали в клопотанні про зняття арешту, яке в установленому законом порядку відправлене до суду".

Директор "СПР-Груп" Руслан Харів в свою чергу заявив, що арешт рахунків компанії без висунутих звинувачень з порушенням усіх процесуальних норм може свідчити про "прокурорсько-судове рейдерство" і загрожує зривом термінів будівництва державного замовлення. "Крім того, страждає репутація компанії перед іноземними партнерами, нас чекають штрафні санкції за зрив закупівель обладнання та за несвоєчасну виплату зарплати співробітникам. Також страждають жителі Борисполя, навколишніх сіл і пасажири аеропорту Бориспіль, який може затопити нечистотами старого колектора", - зазначив він.

За словами Харива, арешт рахунків призведе до зупинки будівництва, можливого звільнення понад 40 працівників, припинення постачання обладнання та викличе штрафні санкції, а також кримінальну відповідальність за невиплату зарплати. "Комусь, мабуть, вигідно, щоб "СПР-Груп" не зміг виконати свої зобов'язання", - додав він.

У "СПР-Груп" відзначили, що раніше у ЗМІ була розгорнута масована кампанія, спрямована проти підприємства, "яка ґрунтувалася на "витоках" з матеріалів прокуратури київської області та голослівних звинуваченнях слідства". "При цьому прокуратура жодного разу не відвідала "СПР-Груп" і не запросила жодного документа щодо споруджуваних об'єктів. "СПР-Груп" навіть звернулася з відкритим листом до міністра МВС, Генпрокурора та голови СБУ з проханням розібратися в ситуації, і готовністю надати всю необхідну інформацію щодо звинувачень", - підкреслили в компанії.

"Абсурдність звинувачень у нецільовому використанні коштів ми довели, запросивши численних журналістів безпосередньо на об'єкт. Вони разом з керівниками Мінрегіонбуду та міським головою Борисполя змогли переконатися, що роботи виконані більш ніж на 60% і тривають з випередженням графіка", - говорить директор "СПР-Груп". - Важливо відзначити, що замовники цілком задоволені ходом будівництва. Начальник управління капітального будівництва Мінрегіонбуду Микола Бригадир ще тиждень тому був переконаний, що ніщо не завадить здати об'єкт вчасно".

"Ми повністю контролюємо процес будівництва і використання грошових коштів. По закінченню кожного окремого виду робіт ми складаємо проміжні акти їх прийому, які надаються для звіту в казначейську службу", - заявив керівник управління.

За словами керівництва підприємства, кошти, виділені відомством (230 млн грн), СПР-Груп використовує грамотно і за призначенням. Мер Борисполя Анатолій Федорчук також назвав очисні споруди "будівельним об'єктом номер 1" не тільки для міста, але і для аеропорту "Бориспіль", оскільки мова йде не тільки про екологію і якості стоків, але і про безпеку польотів.