ua en ru

Apple розширює рекламний бізнес і вводить нові правила конфіденційності для iPhone

Apple розширює рекламний бізнес і вводить нові правила конфіденційності для iPhone Фото: Apple змінює політику конфіденційності для iPhone (GettyImages)

Компанія Apple планує розширити свій рекламний бізнес. На тлі заплановані зміни політики конфіденційності для iPhone.

Зараз Apple продає пошукову рекламу для свого App Store, що дозволяє розробникам платити за кращий результат у видачі.

FT пише, що другий рекламний блок в App Store, ймовірно, сподобається рекламодавцям, оскільки зміни конфіденційності iPhone знизять ефективність таргетованої реклами. Компанія планує додати новий рекламний блок в розділі "рекомендовані" додатки на своїй сторінці, повідомляє видання.

Видання пише, що майбутнє оновлення iOS 14.5 не дозволить додаткам і рекламодавцям збирати дані про користувачів iPhone без їх явної згоди. Очікується, що більшість користувачів відмовляться від відстеження, що завдасть величезного удару по роботі індустрії мобільної реклами.