ua en ru

"Вимпелком" 11 квітня запускає марку Beeline в Україні.

ВАТ "ВимпелКом", що купило в 2005 р. ЗАТ "Українські радіосистеми", орієнтовачно 11 квітня запускає марку Beeline на Україні, повідомили РБК-Україна в компанії. 1 квітня на Україні стартувала рекламна кампанія ТМ Beeline. Це - перший етап комунікації, коли використовується прийом так званої тізінгової реклами. Тривалість такої рекламної кампанії зазвичай варіюється від 2 тижнів до місяця. Потім починається другий етап, коли офіційно оголошується про виведення торгової марки на ринок. Точні терміни, в які буде оголошено про запуск бренду "Білайн" на Україні поки офіційно не оповістилися. Раніше в компанії повідомляли, що запуск бренду Beeline на Україні відбудеться до травня. Що стосується брендів WELLCOM та МОБІ, що діють зараз, то обслуговування абонентів продовжуватиметься на існуючих умовах. Абоненти,які захочуть підключитися до WELLCOM або МОБІ, зможуть зробити це, але підтримувати "старі" торгові марки засобами реклами ЗАТ "Українські радіосистеми" не планує. Всі абоненти УРС обслуговуватимуться на території України в єдиній мережі мобільного зв'язку Beeline. ЗАТ "Українські радіосистеми" є 100 відс. дочірньою компанією ВАТ "ВимпелКом". До групи компаній "ВимпелКом" входять оператори стільникового зв'язку, що надають свої послуги в Росії, Казахстані та недавно придбані оператори стільникового зв'язку в Україні, Таджикистані і Узбекистані. Ліцензії групи компаній "ВимпелКом" на надання послуг стільниковому зв'язку охоплюють територію, на якій проживає близько 232 мільйонів чоловік. Географічне покриття мережі включає 78 регіонів Росії (136,5 мільйонів чоловік, що представляють 94% населення Росії), а також всю територію Казахстану, України, Таджикистану та Узбекистану. ВАТ "ВимпелКом" стало першою російською компанією, включеною в лістинг Нью-йоркської фондової біржі. Акції Компанії котируються на NYSE під символом VIP.